четвер, 7 квітня 2016 р.

РУХ ЗАРАДИ ЗДОРОВ'Я!


07,08.04.2016 року в ЕНВК№1 пройшов фестиваль ранкової зарядки «Рух заради здоров’я». Участь в  фестивалі взяли учні 1-6 класів. Також  в ці дні проведено ще ряд заходів, а саме:
-         бібліотекарем Лопушнян К.П. організована  книжкова виставка «Джерело зміцнення здоров’я»;
-          учителем образотворчого мистецтва Горкуновою О.В. проведено конкурс малюнків «Здоров’я розпочинається з дитинства»;
-         учителями фізичної культури Ткаченко В.В., Риболовою Г.І., Свириденко В.В. проведено  ранкові  зарядки під гаслом  «На ранкову зарядку шикуйсь!»
Вчитель фізичної культури Ткаченко В.В., крім   ранкової зарядки, провів спортивні змагання «Моє здоров’я – найвища цінність» серед учнів 8,9 класів.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Акція «Відтворимо ліси разом»

15.09.2021 в межах  Акції «Відтворимо ліси разом» в закладі було проведено виховні години відповідної тематики. Учні молодших класів створюв...